5 Yorum 5 Yorum  | 12 Temmuz, 2005

blog kardeşleri ile "ilişkimizin" birinci ay dönümü bu gün. herkese kutlu olsun!

geçtiğimiz hafta sonu gerçekleşen blog kardeşliği toplantısı yankılarını internette sürdürmeye devam ediyor. hippiethat'ın sitesi bazılarını indexlemiş aynen kopyalıyorum :)

not: fotoğraflara flickr'dan ulaşabilirsiniz.

manhem: çok güzeldi çok
çekirge: rexx ile burgerkingin arasında
derinsular: bütün kardeşler toplandık!
hellfire: blog kardeşliği volume 2
mtlda: toplantı notları
spineless: temmuz 13, 2005
karalama defteri: Blogkardeşliği Toplantısı Bölüm 2
geçtiğimiz bir ayı rakamlarla özetlersek;

kardeşliğe üye olmuş blog sitelerinde blog kardeşliği destek kutularının gösterim sayısı: #565562
destek kutularının toplam tıklama sayısı: #3053 (blog), #3875 (site)
destek kutularının günlük ortalama blog gösterimi: #17688
destek kutularının günlük ortalama tıklama sayısı ise #221 şeklinde.

şu anda kardeşliğe üye 363 kişi bulunmakta. üzülerek söylemek gerekirse iki tane eski üyemizin kutular üzerinde kötü niyetli amaçlarını gerçekleştirdiklerini tespit ettiğimiz için database üzerinde bazı düzenlemelere gitmek zorunda kaldık ve bu hile benzeri işlemleri gerçekleştiren sisteleri sistemden çıkardık. bir diğer uyarımız ve istediğimiz ise destek kutularını koymayan sitelerin kısa zamanda sitelerine bu kutuları eklemesi. bir daha ki genel denetleme sonucunda kutu koymayan kardeşler sistemden çıkarılacaklardır.

blog kardeşliği toplantısında bazı kararlar aldık, bunları en kısa zamanda uygulamaya koyacağız, buradan takip edebilirsiniz gelişmeleri :)

not: hellfire'a bu güzel organizasyon için teşekkür ediyoruz

 , , , ,

5 Yorum:

Blogger spineless dedi ki...

hanimiş tam katılan listesi?

Çarşamba, 13 Temmuz, 2005

 
Blogger automatisch dedi ki...

evet o kadar yoklama yapıldı, listeyi görelim.. : )

Çarşamba, 13 Temmuz, 2005

 
Blogger plush dedi ki...

toplantı adresinde katılan blogları görebileceğinizi biliyordunuz, beni deniyorsunuz değil mi? :)

sizi gidi çakallar hehe.

Çarşamba, 13 Temmuz, 2005

 
Blogger BirabanoR dedi ki...

O günün tatilimin son günü olması nedeniyle gelemedim. İstanbul'da değildim ve muhtemelen toplantı anında yüzüyordum.

Üzgünüm ama tatil yapmasam da ölürdüm!

Bir sonrakine diyelim...

Sevgiler,

Perşembe, 14 Temmuz, 2005

 
Blogger cekirge dedi ki...

toplantıya ilk gelen olarak 22. sırada yer almak üzdü beni ama olsun. katılmak benim için önemliydi. :)

Cuma, 15 Temmuz, 2005

 

Yorum Yaz